Monday, October 6, 2008

Gambar Semasa Beraya.

Pagi raya tahun ni tak de la besh sangat disebabkan kena kerja. Kena hantar pekerja dekat Majlis Sambutan Aidilfitri anjuran Menteri Besar dekat kawasan bangunan SUK. Berikut adalah gambar2 hari raya pertama.


gambar di rumah.


muka ketika di bangunan SUK.

Raya kedua pula, aku pergi ke rumah arwah atuk nenek di Muar, Johor. Ramai pakcik makcik aku yang berkumpul sejak hari sebelum raya lagi. Aku sebenarnya memang la agak malas pulang ke kampung disebabkan sepupu2 yang kian membesar dan bertambah.


muka sepupuku yang minat pada cincin ku.


muka aku dengan mak aku.


jumlah duit raya yang tak seberapa.

tahun ni, duit raya yang berjaya di collect daripada saudara mara hanya rm 19. Kadar duit raya yang aku bagi kat sepupu ( yg lagi muda dr aku ) dan anak-anak sepupu aku adalah rm 6. So pada siapa yang dapat terlebih tu boleh lah pulangkan balik kat aku. :p

No comments: