Friday, November 14, 2008

KALAU lah aku

Post ini adalah untuk menyatakan isi hatiku, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau pun yang sudah terbang gi london :D

KALAU aku hebat, sure aku boleh terbang macam burung ( tanpa naik kapal terbang ).

KALAU aku terer, tak payah lah aku makan nasi + minum air.

KALAU aku dasyat, dah jadi AYAH PIN no. 2 , 3 ,30,36,360 dan seterusnya.

KALAU aku mampu, tanah malaya ini aku beli.

KALAU aku kuat, bas sekolah tu aku alih2 kan.

KALAU aku bagus, boleh jadi ahli politik yang terer lah aku.

KALAU aku pandai, aku nak cipta makanan yang termurah dan mudah kat dunia. xde orang kebuluran lagi.

KALAU aku berani, harimau, singa , naga , kala jengking, merak,burung hantu dan apepe haiwan lagi dah jadi peliharaan aku.

KALAU aku laju, aku nak lumba lari dengan kuda belang :D.

KALAU aku kacak, aku nak girlfriend 36 orang, bini at least 3 orang.

KALAU aku kaya, rm 1bilion masuk debit kad, rm 1 bilion buat beli kete,rumah dan harta2 duniawi.

namun, itu semuanya hanya berlaku KALAU ada peluang, jangan harapkan aku boleh buat perkara tu semua KALAU belum berpeluang lagi...aku hanya insan biasa!!!

No comments: