Wednesday, November 19, 2008

Mid Valley.

Petang tadi, aku gi Mid Valley dengan Mak + Liza. Asalnya ingat nak gi Jusco Bukit Tinggi, tapi disebabkan masa yang tidak sesuai ( time orang balik kerja + jalan kat Klang tgh renovate ) pergi je la Mid Valley. Aku tak berapa suka pergi Mid Valley untuk jalan-jalan sebab luas sangat. Selalu pergi pun tak abis pusing ditambah lagi dengan sikap mak aku yang hanya jalan kat kedai yang ada kepentingan beliau je :D Apepun, sampai sana je, mak aku terus ajak gi makan kat food court atas tuh. Bila kat shopping complex ni, aku akan blur nak makan apa. Semuanya mahal je ( bagi aku la ) Ada sekali tu aku makan nasi campur ngan liza kena sampai rm20.00++ Makan lauk2 yang biasanya baru kena rm10++ je kat kedai biasa. So, kena lah makan benda yang harga dia tetap macam mee kari :D Pas makan, pusing- pusing je la. Liza beli sepit rambut , mak beli teh dan makanan yang banyak ( mane x gemuk kami2 ni ) dan aku lak? beli keychain. Harga dalam rm40-50-/+ la. Tak best tol gi sana sebab barang mahal + xde saiz aku ( kalau pakaian r ) Bila lah agaknya badan nak kurus :D

Keychain yang berupa Ying Yang.

No comments: