Tuesday, February 17, 2009

Myspace Profile 2.0

Lama aku tak menulis dalam blog ni. Ni post pertama dalam blog aku utk bulan februari ni. Walaupun aku telah sedia maklum takde sapa nak dok baca blog aku ni, namun aku gagahi jua untuk memikirkan sesuatu supaya blog ni ada la update gak sesekala :p Ni aku nak bagitau yang aku dah tukar layout Myspace aku dari Profile jenis 1.0 ke 2.0. Best tentang 2.0 ni dia boleh di tarik2, dan rupa layout yang disediakan oleh pihak Myspace sendiri lagi cool :D Aku pun jenis senang terpengaruh, lalu aku tukarkan mereka untuk selama-lamanya. Dibawah aku sertakan perbezaan page aku sebelum dan selepas perubahan yang dilakukan oleh aku.

Rupa lama page Myspace aku.

Rupa baru page Myspace aku.

dan disini ingin juga aku memohon kepada sesiapa yang membaca blog aku ni ( or passing by je ) supaya mengADD aku di alamat INI

1 comment:

Qib said...

mcm len je,.
skin mespes tuhh..