Wednesday, December 22, 2010

Apekah? ( kupasan 2010 )

Agak lama aku tak post sebarang ayat-ayat karut di blog ni, semoga tiada yang baca, ikut dan mengetahui kisah hidup aku :D . Sebenarnya, banyak yang berlaku dalam tempoh aku tak online ni. benar lagi benar lah akan firman Allah Taala dalam surah Yaasiin [Sesungguhnya keadaan-Nya apabila Dia menghendaki sesuatu hanyalah berkata kepadanya: "Jadilah!" maka terjadilah ia".] kita manusia hanya merancang, Allah lah yang menentukan segalanya :)


bahagian info di mukabuku a.k.a facebook

so, apekah yang sebenarnya berlaku? banyak.. antaranya penglibatan dalam dunia facebook tanpa menghiraukan YM, MYSPACE dan BLOG aku sendiri :D
.kawan-kawan pun ramai yang kawin tahun ni, antaranya? saudara hafiz a.k.a bard, saudara daus, dan saudara-saudara lain yang tidak dapat dinyatakan nama mereka dalam catatan ini :D


en. bard bersama pengapit :D


en. daus di hari perkahwinannya :D

Apepun, pejam celik tahun 2010 dah menghampiri penghujungnya, walaupun aku lama x post dekat blog, masa tidak menunggu aku untuk mengupdate blog, so begitu la akhirnya tahun ni.. :p


No comments: